טכנולוגית חדשות בתחום הפקת דפוס

היכרות עם שיטות העבודה של בית דפוס קוויק קופי יכולה לסייע עבור מי שרוצה ללמוד לעומק על טכנולוגיות חדשות בתחום של הפקת דפוס. בראש ובראשונה, החידוש הטכנולוגי המרשים ביותר בא לידי ביטוי בקיצור זמני העבודה – אבל באופן שלא בא על חשבון הרזולוציה או האיכות.

ספציפית לגבי הפקת דפוס, יש לזה משמעות רבה כי בזכות הטכנולוגיה הקיימת ניתן לספק ללקוחות בדיוק את מה שהם מחפשים.

איך מיישמים את הטכנולוגיות החדשות?

בית דפוס קוויק קופי ובתי עסק נוספים מהענף עוקבים מקרוב אחר הטכנולוגיות החדשות. מבחינת בתי עסק מענף הדפוס, לא מספיק להכיר את הטכנולוגיות או לקרוא עליהן באתרי האינטרנט השונים. אם רוצים להפוך את הטכנולוגיות לחלק מהעסק, צריך ליישם אותן כמה שיותר מהר ובאופן שלא יפגע בשיטת העבודה הקיימת.

החדשות הטובות הן שטכנולוגיות חדשות כגון הזרקת דיו לנפחי עבודה גדולים, מדפסות תעשייתיות מהירות ואמינות וגם מכונות דפוס דיגיטלי באיכות גבוהה – אפשר כיום לשלב באופן מיידי בפעילות בית הדפוס. הנה למשל כמה דרכים לעשות זאת:

א. ריכוז שירותי דפוס שונים – בתי עסק שרוצים לאמץ טכנולוגיות חדשות בתחום של הפקת דפוס צריכים לרכז שירותים שונים תחת קורת גג אחת. ככל שיש יותר שירותי דפוס שונים, כך עולה הסיכוי לנסות כל טכנולוגיה חדשה בהיקף קטן לפני שהופכים אותה לטכנולוגיה העיקרית.

ב. הכשרת אנשי מקצוע – בתי דפוס לא יכולים להרשות לעצמם לוותר על הכשרת אנשי מקצוע רלוונטיים להפעלת טכנולוגיות חדשות בתחום. בסופו של דבר, גם את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר מפעילים בני אדם.

ג. שילוב חומרה ותוכנה – בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא חייבים לוותר על המכונות הקיימות כדי לשלב טכנולוגיות חדשות בהפקת דפוס.

שווה לבדוק גם:  משחקי חברה לגיבוש: משחקים מדהימים שהצוות שלכם יאהב

במקביל, יש טכנולוגיות חדשות בתחום של הפקת דפוס שנמצאות מאחורי הקלעים אבל ההשפעה שלהן על הלקוחות היא לא פחות גדולה. זה למשל בדיוק מה שקורה עם פתרונות תוכנה לניהול תהליכי העבודה, או תוכנות שהמטרה שלהן היא להוזיל את העלויות עבור בתי הדפוס – באופן שישרת גם את האינטרסים של לקוחות הקצה.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments